joi, 25 iunie 2009

Să spargem gheaţa!

Să spargem gheaţa, asta ne-am propus să facem în prima zi de practică la Synergetica, denumită ''Ice Age''. În aceeaşi sală în care am fost data trecută la interviu, acum ne-am adunat şase fete ''tinere'' (vezi: dojeni M. Petcu:)) şi două fete experimentate în domeniul relaţiilor publice, Anca şi Sanda.
Sanda ne-a propus să facem un joculeţ pentru a ne cunoaşte mai bine, care ne solicita şi memoria (din draga dimineaţă) : trebuia să zicem câte ceva despre noi, plus tot ce au zis fetele care au vorbit înaintea noastră. Şi... aşa am învăţat zodiile fetelor :). Am ''batut în cuie'' un program şi nişte reguli şi am dat startul distracţiei cu documentarea: formularul de candidatură Noii Paşoptişti şi gantt-ul proiectului.
Ne putem mândri de faptul că am avut ocazia, din prima zi, să o cunoaştem pe Sandra Pralong, preşedintele fundaţiei Synergetica. Acest '' guru al comunicării'', cum a fost numită Sandra Pralong de către Sanda, ne-a sfătuit să punem suflet în tot ceea ce facem, orice am face, fie vorba şi de ''curăţatul unui cartof''. În acele câteva minute petrecute la birou, Sandra mi-a captat atenţia, încât am uitat de documentarea la care lucram.
Eu ştiu una, ce e prea mult - strică, aşa că ne-am strâns jucăriile, la sugestia Ancăi şi ne-am luat rămas bun, până-n ziua următoare.

Tania, Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, An II

Niciun comentariu: