joi, 10 aprilie 2008

Ce ne lipseste...

Astazi, tema emisiunii lui Liviu Mihaiu de pe Radio Guerilla a fost"tinerii- ce vor, cum sunt, buni, rai, etc". Unul dintre invitatii care a avut o scurta interventie, a fost cel mai tanar membru al uniunii scriitorilor din Romania. Am aflat ca numele lui este Cristian Gava.

Ei bine, Cristian a spus ceva care ma urmareste de cand l-am auzit. E ceva ce am simtit, am intuit, ceva atat de evident incat nu m-am gandit sa rostesc vreodata. Raspunsul la multe intrebari ale mele, ale noastre.

Ceea ce lipseste generatiei noastre de tineri este un scop comun. Sa fie animata de acelasi tel nobil care sa fie prezent, intocmai unui liant, in tot ceea ce facem. Sa ne uneasca eforturile si sa ne aduca acel scop mai aproape. Cristian a vorbit despre generatia pasoptistilor atat de frumos incat m-a facut sa visez la o potentiala generatie a noastra. Imi si imaginez tineri zambitori mergand pe strazile Bucurestiului, fiecare uitandu-se cu drag la ceilalti "frati" ai lui, stiind in adancul sufletului ca toti muncesc, conlucreaza pentru a atinge acelasi ideal. Personal, cred ca singurul ideal care merita sa fie pus atat de sus, sa fie farul unei generatii, este insasi tara in care traim. Sa ne dorim o Romanie mai buna, mai blanda, mai civilizata, mai... Si sa luptam pentru ea. Cu totii.

Niciun comentariu: